Search This Blog

Thursday, September 15, 2011

ako mga collections sa mga jokes

driver: ah, palihog lang kadtong mga bati'g nawong naog na kay naay checkpoint sa unahan. palihog lang ha.

pasahero: unya nong? kinsa naman driver namo ron? ha? ha? ha?


-tagam lageh- heheh



boy1: sakit kaayo bai, nganong ing-ato man sya, gibiyaan ko niya.!!

boy2: nganu diay? asa diay unta mo muadto bai?


boy1: ??????



Tanong: ano ang tawag sa babaeng ayaw makipagdate?

sagot:  eh di pakipot!


Tanong: ano naman ang tawag sa lalaking ayaw magkipag date?


sagot: eh,  di kuripot!!!


 wahehehe


anak: tay, herbal ang makahiya?

tatay: oo, herbal na nak.

anak: sa asa man na nga tambal tay?

tatay: tambal na sa mga Baga'g nawong....

;)




---Mangga

Tatay: nak sak-a asa ng mangga kung hinog naba...

anak: oh tay(nisaka) Tay! hinog na!

Tatay: sige kanaog na kay atong kuhiton!


----nindot




boy: hi pwede magkig txmet?


girl: (maldeta) knsa ka?

boy: Dodong. u?


girl: (maldita) dodong? ok. i'm sleepy good night!


boy: hi....slipy, taga wer u?


---haha,


exbf: musta love life?


exgf: nia maot murag imong uyab....


(dah! tagam! hehe)




Juan: Pre, gabi-gabi nalang akong kinakalabit nag misis ko!

Pedro: oh! anong problema?

Juan: tatlong taon na siyang patay




uSa ka adlaw niana,

nisakay ko ug JEeP

ny nahibulong ko

nGa tnang Psarhero nitutuk nko


ning suway ko tunol sa akong plete

pru d nla kab.uton....

unya taud2. . .
ghung2ngan ko sa babaye:


"Amo ning gipakyaw! amaw!



nanay: oh!oh! bakit ang dumidumi moh?

anak: nay, nakita nyu ba yung kanal dyan sa kanto?

nanay: oo.

anak: ako hindi...


Juan: Pre, maau naQ sa spelling


PEDRo: Cge be, spell "ORANGE"


jUAN: hehe! libugon jd q nmu pre..unsa nga orange,
ang prutas o ang color?






Juan: di ako maka2log sa utang ko kay pedro 500,000 kaya yon..
Pablo:itext mu xa sabhin mo na dmo xa kayang bayaran pra xa nman dmaka2log...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...